Jak dlouhodobé investice do SEO nesou ovoce

pro 13 2019

AIM je na prvním neplaceném místě v Google na klíčové slovo internet na doma

Toto klíčové slovo nám padlo do hledáčku již na sklonku roku 2017, kdy jsme AIMu připravovali strategii. Že se jedná o jeden ze šémů prodeje internetu není žádné tajemství. Ostatně proto je na toto slovo veliká konkurence v PPC i v organiku.
 
Dva roky jsme:
  • budovali síť mikrostránek AIM a zakořeňovali je v prostředí internetu,
  • sledovali page speed a dávali podněty k optimalizaci webu,
  • žadali o odkazy z navázaných partnerství,
  • vybírali ve WebMedea domény s největším potenciálem a na nich pak kupovali publikace.
V půlce roku 2018 jsme se dostali na první stranu. Na jaře 2019 již pozice AIMu v Google oscilovala kolem pátého místa. Nad námi byly už jen dopadovky Vodafone, O2 a T-Mobile. Věděli jsme, že teď už zbývá jen nepolevit. A vyplatilo se! 
 
Výsledky na klíčové slovo internet na doma
Obr. 1: Výsledky na klíčové slovo internet na doma v Google 13. 12. 2019
 
Vítězstvím boj nekončí. Stejně jako se nám daří získávat nová slova, je naší ambicí udržet se na stávající na první straně. U AIMu se nám díky perfektní spolupráci daří budovat vyvážený marketingový mix, kde vysoký počet konverzí z organiku tlačí dolu celkovou cenu za konverzi. Z našich výsledků mám velkou radost :)