Termíny versus procesy

pro 11 2020
Je pátek 22:15. Právě jsem přebalil Aničku, přepsal jsem si z plochy do Redmine soupis práce za poslední dva dny. Dívám se, čím jsem ztrávil čas a co jsem nestihl. S rostoucím počtem práce, kolegů a obchodních partnerů, roste byrokracie a já už zase přemýšlím nad optimalizací
 
Prostor ke zlepšení nacházím u sebe...
  • Zlepšit nastavení zodpovědností. Jediným měřitelným výsledkem obchodu jsou čísla. Konkrétně hrubý obrat získaný a udržovaný prací obchodníka. Vzájemné pochopení se, porozumění si a pravidelné koordinování se jsou nutným předpokladem pro spolupráci, nikoliv však cílem.
  • Zlepšit svou důslednost směrem k partnerským projektům. U partnerů, které mám rád a kterých si vážím, řadu věcí nechávám vyřčeno jen napůl. Nestanovuji si v dostatečné míře číselné mantinely a nepotvrzuji si je. Když pak opakovaně nejsou naplněny mé představy, nebo aktivita má spíše klesající tendenci, jsem pak zbytečně vnitřně rozladěn.
  • Posílit práci s termíny. U těch kolegů a partnerů, kteří nejsou schopni udržet proces v daných časových a kvalitativních parametrech, musím přejít na důslednou práci s termíny. Do té doby, než se to naučí, nebo než najdeme někoho, kdo je schopen vytvořit a udržet proces.
Mé díky v tomto zápisku patří Tommymu, Martinovi a Markétě z TRITON IT, na které je z těch, se kterými pravidelně jednám, s termíny vždy spoleh. U Tommyho a Martina považuji za skvělé, že už jsou schopni stavět a dohlížet vlastní procesy. Nemusím už tedy řešit dílčí termíny, protože oba sami odřídí to, co vytvoří. U WebMedea services pak musím za perfektní komunikaci a dodržování termínů poděkovat Pepovi, Jirkovi a Richardovi s Davidem.