Když prodeje předčí očekávání
Mám za sebou dnešní poradu výsledků v MISURA. Je 11. ledna a řešíme, že jsme ve stolních monitorech takřka vyprodali sklad na první kvartál 2024.
Už v létě, když jsme nové portfolio plánovali, lámali jsme si hlavu. Pochopí nás spotřebitel? Všimne si poměru nižší cena / lepší parametry? Zorientuje se v našich produktech? Jsme přecijen ještě relativně neznámá značka. Když na spotřebitele vyskočí náš stolní monitor, bude mít ve značku důvěru, bude vůbec ochoten se parametry zabývat? Patrně pochopil a velmi rychle.
Sezóna funguje
Kromě monitorů opět funguje sezóna. Posilovny jsou přeplněné takzvanými ledňáčky. A produktová kategorie MISURA body (i na trhu několikrát brutálně mrzačeném levnými šumty a cenovými válkami) opět ukazuje schopnost maximalizovat sezónní prodeje tak, aby se březnu prohodila s kategorií MISURA automotive.
Využití aplikace WebMedea
Produktové popisky tvoříme na základě analýz klíčových slov v naší aplikaci WebMedea. Například prohnutý monitor hledá dvojnásobek lidí než zahnutý monitor. První příčky v Google svým obsahem standardně obsazuje Alza. Ale Smarty je zatím největším skokanem. Na záda mu dýchá Okay. Všichni tři jsou naši distributoři. Speciálně Smarty na to v online hezky šlape.
Obr. 1: Trendy na klíčové slovo "prohnutý monitor" ve WebMedea.
Pořád je co zlepšovat
Například, podobně jako my v rámci rádce kompatibility monitorů s notebooky, Smarty vytvořili dopadovou stránku s monitory vhodnými pro daný notebook. My v rámci našeho rádce máme vytvořeny pravidelné aktualizace o nové řady nejprodávanějších notebooků. Na základě počtu a typu konektorů, typů procesorů a rozměrů dipleje notebooku automatizovaně sestavujeme tip na nejvhodnější přenosný monitor MISURA pro daný notebook. Dále tabulku dalších kompatibilních monitorů. Samozřejmě toto je jedna z částí, kterou hodláme automatizovat pomocí AI.
Když Miro definoval marketingový archetyp MISURA, zvolil "Smart guy", který je na půli cesty mezi pečovatelem a kouzelníkem. Z kouzelníka si bere důraz na inovace, touhu ohromit, přinést přidanou hodnotu i trošku jeho drzosti. Z pečovatele zase ochotu vysvětlit, poradit, na čemž si zakládá zákaznická podpora a což se snažíme odrážet do magazínu MISURA.
A právě takový MISURA Smart guy by mohl být náš budoucí AI influencer, který by na základě množství know how o našich produktech radil zákazníkům s výběrem. Ale nejprve je nutné načerpat ty správné informace. Proto se již příští týden těším na workshop Tvoříme AI influencera od ČAUI.