Jak získat zdarma celorepublikovou PR kampaň
Dnes všichni kdo pracují v reklamě a PR musí žasnout nad virálem, který obletěl média a internet. Protože jsem optimista, tak se směji, až se za břicho popadám, jinak bych snad musel břečet. Uskupení ANO + Agrofert dnes zdarma získalo PR kampaň těch největších rozměrů. Jak takovou kampaň udělat? Stačí zajet třeba do Makra, koupit bednu perníčků od Penam, přivézt je do domova seniorů a na vrátnici je předat se slovy: "Armáda a Penam Vám přejí Veselé Velikonoce". O zbytek se už postará lidská hloupost. A výsledkem je umělá kauza gigantických rozměrů, ke které se vyjadřují lídři parlamentních stran i mainstreamová média...
- Seznam Zprávy - Kdo přivezl seniorům perník z Agrofertu?
- Forum24 - Namísto testovacích sad rozváží armáda do domů seniorů perník z Penamu
- TN Nova - Armáda rozváží perníky od Penamu, řekl politik...
- Blesk - Přestřelka o perníčky v důchoďáku...
- DeníkN - ...že vojáci vozí seniorům perníčky z Penamu
- Refresher - Domov pro seniory dostal místo testů na koronavirus perníčky Penam...
- Expres - Vojáci měli rozvážet perníčky z Penamu...
- Armáda ČR - Reakce na článek...
- Parlamentní listy - Roztržka kvůli perníčkům z Penamu...
- E-Lounsko - Přivezla armáda do Loun perníčky...
- a mnoho dalších.
Bystré oko si povšimne rozdílu mezi dodatečně změněnými titulky u některých odkazovaných článků a původními titulky, které zůstávají v URL.
Ač nepatřím mezi příznivce našeho prémiéra, nezbývá mi než mu pogratulovat k patrně nejlevnější PR kampani v historii :D. Ještě více takových opozičních politiků a novinářů a Marek Prchal přijde o práci ;)