CTR 26% z 2,5 pozice

bře 03 2018

Perfektní dopadové stránky a precizní segmentace PPC kampaní se vyplácí. Klient působí ve vysoce konkurenčním prostředí, kde útraty za kredit mohou dosáhnout závratných výšek. Dali jsme si práci s tím, že jsme si podrobně analyzovali klientovu cílovku a rozdrobili kampaně na nejmenší možné segmenty. Na každý segment komunikujeme originálními inzeráty přesně to, co chce tento segment "slyšet". Dosahujeme tak nejen lepšího výkonu, ale máme i lepší kontrolu nad tím co se děje.

Obr. 1: Precizní segmentace dělá hezká čísla :)

Téměř okamžitě se nám ukázaly ziskové segmenty, které začaly dělat konverze. A reakce konkurentů? Panika, opakované navyšování nabídky na proklik v okolí našich "zlatých dolů" (segmentů s největšími konverzemi). A zoufalá snaha dostat se nahoru tím, že nás přeplatí. To že nahoru tlačí buď obecné nebo generické inzeráty, které se sem tam spletou nebo pokazí češtinu, má na naše CTR pozitivní vliv - naše inzeráty berou publikum i z nižších pozic :).