Co spojuje nejúspěšnější klienty TRITON IT? A jak jsme proto přestavěli náš web?
V TRITON IT nás baví práce pro naše klienty. Avšak v uplynulých 14 dnech jsme si nadělili dokončení redesignu vlastního webu. Konečně jsme dokončili realizaci prvků, které jsem poslední rok nosil v hlavě.
Úvodní kombinace SVG animace a videa
Chtěl jsem, aby bylo na první pohled jasné, že jsme živí lidé. Normální lidi, co žijí svou prací, nesedí v temné díře ani v okázalém luxusu. Že jsme firma, ne agentura přeprodávající jiné firmy, ani freelancer hrající si na korporát a mluvící o sobě v množném čísle.
Obr. 1: Nová titulní stránka TRITON IT
Důraz na digitální vertikálu jako pojítko mezi našimi službami
Prošli jsme si naše největší, dlouhodobé klienty, které jsme postupně za roky získali, a kteří od nás odebírají nejširší škálu služeb v největším objemu. A položili jsme si otázku: co mají všichni společného? Vyšel nám jasný profil. Jsou to číslaři a umí dobře počítat. Nemají rádi povrchnost a prokouknou líbivé pozlátko bez obsahu. Mají dobře integrovanou svou oborovou vertikálu a díky tomu jsou schopni tvořit marži a škálovat. Nás nevnímají jako dodavatele jedné služby, ale využívají nás jako podporu pro digitální část své vertikály napříč jednotlivými úrovněmi.
Obr. 2: Digitální vertikála firmy
Zužitkování shortsů pro slovníček digitálních pojmů
Oborový slovníček pojmů je standardní cesta pro zvýšení organické vyhledatelnosti webu skrze jednotlivá témata. Náš rostoucí počet případovek, reportáží a rozborů jsme propojili se štítky, které jsou zároveň oborovými termíny přístupnými z našeho slovníčku digitálních pojmů. Na širokém monitoru se obsah příspěvku a štítky zobrazují ve formě připíchnutého (sticky) panelu, který zůstává viditelný při scrollování obsahem. U blogů brandových (imagových) webů našich klientů do panelu navíc napojujeme související produkty z feedu a tím zvyšujeme konverznost obsahu.
Zároveň v rámci Czech Tech Talks tvoříme řadu shortsů, které často vysvětlují právě citované pojmy. Propojili jsme je s detaily odpovídajících štítků. S přibývajícím videoobsahem tak zvyšujeme informační hodnotu těchto detailních stránek.
Obr. 3: Shortsy napojené do detailu pojmů / štítků, zde konkrétně pro klíčové slovo LLM
Na závěr chci poděkovat mým kolegům, kteří se na webu podíleli...
- designérce Almě Zajícové za refresh brandu, barevné palety, návrh odprezentování vertikály,
- UX-ačce Lucii Kutsch za redesign titulky a dalších stránek,
- vývojáři Maximovi Pylypovi za nakódování webu a trpělivost s mými četnými připomínkami,
- bráchovi Markovi a Sergejovi Pylypovi za řešení animací, optimalizací, supervizi Maxima,
- Davidovi Trojanovi za pomoc s tvorbou obsahu,
- Tommy Swami a Jakubovi Jánskému za oponenturu,
- Sergejovi Tokárovi za odkomunikování.
A taky díky Honzovi Tejchmanovi za pomoc s odkomunikováním našich služeb. O tom bude můj příští příspěvek.